Top 5 Wednesday (27)


Тази година за пореден път ще се опитам да бъда редовна с "топ 5" постовете си в сряда (независимо, че и аз самата не си вярвам, че ще бъда), започвайки с първата тема за тази година, която е топ 5 книги, които си поставям за цел да прочета през 2018 г. Ще ми бъде доста трудно да сведа избора си до 5, тъй като на TBR рафта ми ме чакам цели 90 заглавия, но все пак ще опитам...

5."Последните Тюдори" от Филипа Грегъри. - Започвам с нея, тъй като това е книгата, с която ще се захвана след тази, която чета в момента ("Жълтият плик"). Филипа Грегъри е кралицата на историческия роман и нямам никакво, ама НИКАКВО търпение да прочета и последната ѝ излязла книга. 

4."Баба праща поздрави и се извинява" от Фредрик Бакман. - Исках да прочета всички книги на Бакман още през 2017, но тъй като тогава не успях, се надявам тази година да успея, захващайки се най-накрая и с "Баба праща поздрави и се извинява". А фактът, че в нея присъства и любимката ми Брит-Мари само ме стимулира да се насоча към нея по-скоро.

3."Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" от Бенджамин Алире Саенц (признавам си, че копи пейстнах името на автора :д). - Вече няколко души ме убеждават, че книгата ще ми хареса страшно много (Еви, ако четеш това, ти си начело на този списък), затова няма как да не им се доверя и да не я подхвана именно през тази година. 

2."Станция Единайсет" от Емили Сейнт Джон Мандел. - Получих книгата за Коледа и откакто стои на рафтчето ми с непрочетени книги постоянно ѝ хвърлям погледи. Звучи адски интригуващо, а и съм чела уникални отзиви за нея, така че... "Станция Единайсет" готви се за мен!

1."Хари Потър и нечистокръвния принц" и "Хари Потър и даровете на смъртта" от Дж. К. Роулинг. - Мда, все още не съм прочела последните две книги от тази така популярна поредица. Мислех да ги прочета около Коледа, когато според всички е едно от най-подходящите моменти за тази поредица, но така и не намерих необходимото време. Копнея да разбера какво се случва в последните две книги, независимо, че всички казват как те ще разбият сърцето ми, така че тази година непременно ще ги прочета.


А кои са вашите топ 5 книги за четене през тази година?

Коментари