It’s Finally Fall Book Tag

credit

Много благодаря на Теди, която ме тагна да отговоря на въпроси, вдъхновени от любимия ми сезон - есента. А ето ги и тях:


1.През есента въздухът е чист и ясен: назовете книга с ярка обстановка.
- Ще отговоря със Сара Дж. Маас и невероятния ѝ стил на писане в "Двор от рози и бодли", където изцяло се потопих в обстановката и се насладих на добре поднесени описания и една завладяваща магична атмосфера. 


2.Природата е красива, но и умираща: назовете книга, която е красиво написана, но съдържа тежка тема като загуба или скръб.
- "Морето на спокойствието" от Катя Милей несъмнено беше много, много красиво написана книга, пропита от най-прекрасното чувство - любовта, музика, но и много болка и тъга. Определено някой ден отново бих се върнала към тази тежка, но иначе прекрасна книга.

3.През есента училището се завръща: назовете нехудожествена книга, която ви е научила на нещо ново.
- Тъй като винаги тайничко съм си мечтала за своя книжарничка, не мога да не отговоря на този въпрос с "Моята прекрасна книжарничка" на Петра Хартлиб, която с книгата си успя да ме запознае по-подробно с книжарския бизнес и главоболията, усилията и безсънните нощи, които го съпътстват, но да не забравяме и сладките моменти на истинско удовлетворение от това, което правиш.  

4.За да ни е уютно, е хубаво да прекарваме време с близките си: назовете книжно семейство/група приятели, от които бихте искали да сте част.
- Понеже все още съм на вълна Касандра Клеър, ще отговоря със семейство Блекторн, по които съм луда!

5.Цветните листа се трупат по земята: покажете купчина книги, чиито гръбчета са с есенни цветове.
- Ще направя като Теди и просто ще ви покажа любими корици, които ми напомнят за есента.


6.Есента е перфектна за разказване на истории до огнището: назовете книга, в която някой разказва история.
- Избирам да отговоря с книгата, която чета в момента - "Времето отвътре" от Хелън Дънбар, където главният герой разказва на части своята драматична история от детството си.

7.Нощите стават все по-тъмни: назовете мрачно, зловещо четиво.
- Никак не си падам по "зловещите" четива, но книгата "Ясновидците" определено имаше моменти, в които носеше много злокобна, мрачна атмосфера, която ме караше да настръхвам. 

8.Дните стават все по-студени: назовете кратко, затрогващо четиво, което може да затопли нечий студен, дъждовен ден.
- Веднага се присетих за "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг" от Бакман, която беше тънка, но изключително емоционална, сърдечна, стопляща сърцето и малко тъжна. 

9.Есента се завръща всяка година: назовете старо любимо четиво, което желаете да препрочетете.
- "Отнесени от вихъра". Категорично "Отнесени от вихъра"! Много любима книга, която като че ли съм позабравила, а искам да е вечно с мен, в спомените ми.

10.Есента е перфектна за нощи, прекарани в четене: назовете любимите си уютни „аксесоари“ за четене.
- Обожавам жилетките! И независимо каква дейност извършвам, през есента, когато съм си у дома, жилетката е неизменна част от облеклото ми. А когато лежа - топлото памучно одеало е задължително!

Коментари