All-time Favourite Couples (Book Version)


Здравейте! ^◡^
Честити Св. Валентин и Трифон Зарезан (кой, според каквото празнува)! 
Както обещах в предишния си пост, този ще бъде посветен на любимите ми книжни двойки за всички времена! Вероятно ще отгатнете голяма част от тях, тъй като съм ги споменавала многократно в публикациите си. А ето и кои са те.

Sydney & Adrian
Сидни и Ейдриън ("Кръвни връзки") - Както и в предния пост, посветен на любимите ми двойки, започвам с най, най, най-любимата от всички! Постоянно пиша за тях в публикациите си, затова едва ли е необходимо отново да говоря за любовта си към тях.

Манон и Дориан ("Стъкленият трон") - Продължавам с една новосъздадена двойка, която ме спечели! Макар Дориан и Манон все още да не са изградили силна и емоционална връзка помежду си, а моментите им заедно да са съвсем малко (но само какви!) аз виждам потенциала в тях и се надявам в края да ги видим като владетелите, които управляват рамо до рамо и делят един покрив (мечти, мечти...)

Скарлет и Рет ("Отнесени от вихъра") - Малко на класическа вълна - Скарлет и Рет са просто... Вдигали са кръвното ми многократно, но обичам всеки един от скандалите им, а всеки един техен момент беше като мед за романтичната ми душа. "Дали си се досещала някога, че изпитвах към теб най-силната любов, която мъж може да изпитва към жена? Че те обичах дълги години, преди най-после да те имам? През войната често заминавах и се мъчех да те забравя, но не можех и винаги бивах принуден да се върна. След войната пренебрегнах опасността, че мога да бъда арестуван, и дойдох само за да открия теб."

Elizabeth & Mr. Darcy
Елизабет Бенет и господин Дарси ("Гордост и предразсъдъци") - Продължавам с друга класическа двойка, която, убедена съм, голяма част от вас обожават. Упоритостта и на двамата, както и остроумните реплики, които си разменяха, често ме караха да се подсмихвам, а щастливият край, който имаха беше всичко, което исках от този роман!

Фейра и Рис ("Двор от рози и бодли") - Ок, признавам, че ми трябваше доста време, за да свикна с идеята за тези двамата. В първата книга изобщо не харесвах Рис и не съм си и помисляла, че след втората книга ще ги ship-вам толкова много с Фейра. Определено това беше един от онези моменти, в които като опознаеш и най-дълбоко заровените драматични истории на някой персонаж, го обикваш, а в моя случай заедно с него обикнах и двойката.

Руби и Лиъм ("Тъмна дарба") - “Did you know...you make me so happy that sometimes I actually forget to breath? I'll be looking at you, and my chest will get so tight...and it's like, the only thought in my head is how much I want to reach over and kiss you.” След тази реплика на Лиъм към Руби, съм безмълвна.

Катнис и Пийта ("Игрите на глада") - Това е една от първите двойки, които някога съм ship-вала и нямаше как да не ги спомена! Те са и идеалният пример за прочутото "противоположностите се привличат". Комбинацията от борбената Катнис и милия и романтичен Пийта е просто върховна!

Josh & Isla
Джош и Айла ("Рисунка за Айла") - Те са толкова сладки и толкова перфектни! Беше любов от пръв поглед. Само за една, едничка книга - някакви си 340 страници, връзката им премина през толкова етапи - всякакви перипетии, нежни и романтични моменти, периоди на несигурност и недоверие. Може би една от най-реалистично изградените връзки. Обожавам ги!

Изабел и Коул ("Тръпка") - Противно на очакванията, тук ме спечели не любовта, зародила се между двамата главни персонажи, а тази между второстепенните. Двамата имаха много вербални сблъсъци, няколко комични ситуации, а фактът, че Коул успя да разчупи леденото сърце на Изи, напълно си заслужава да получат приза "любима моя двойка".

Клео и Магнус ("Паднали кралства") - Е, тази двойка все още не е факт, поне до книгата, до която съм аз, но от сигурни източници, прочели следващия роман, знам, че ЩЕ СТАНЕ факт. Да оставим настрана това - лично аз усещам химията помежду им още от втората книга, когато изцяло промених мнението си за героя на Магнус, преглътнах хилядите грешки, които и двамата направиха и тотално е влюбих в идеята за тях като двойка.

Джун и Дей ("Легендата") - След Катнис и Пийта, ето още една антиутопична двойка, на която се възхищавам. Когато двама гении се обединят, няма как да не получи силно дуо, способно да се изплъзне от всяка ситуация. Все още ми се иска тяхната история да имаше друг край, но... уви. 

Will & Tessa
Уил и Теса ("Адски устройства") - И така, нека изреждането на любими двойки, създадени от Касандра Клеър, започне СЕГА! Няма как да не стартирам тази серия с Теса и Уил - доказателството за една силна и трогателна връзка, която продължава да живее във вечността. Уил и Теса са и двойката, която ме е разплаквала най-много от всички, защото половината от моментите им са изключително... сърцераздирателни. 

Изабел и Саймън ("Реликвите на смъртните") - Най-неочакваната очаквана двойка. Докато четях книгите едновременно не мислех, и си мислех, че тези двамата ще се съберат, просто защото бяха страшно различни, но пък в някои моменти толкова явно личеше привличането помежду им. Често губех надежда, особено  в миговете, когато Саймън започваше моментни връзки и си казвах "Край. Те няма да се съберат." Е, радвам се, че грешах.

Алек и Магнус ("Реликвите на смъртните") - Алек и Магнус са си Алек и Магнус. Няма какво повече да кажа.


Julian & Emma
Джулиън и Ема ("Лейди Полунощ") - Завършвам серията "Касандра Клеър", както и тази публикация с една от младите двойки с едни от най-сладките и трогателни моменти (а тепърва им предстоят още, и още)


♥ И не забравяйте - бъдете обичащи и обичани! 

Коментари