December Book Haul


Този месец получих/спечелих/ми подариха/ си купих цели 18 книжки, до една страхотни! А ето ги и тях:

Тези две книжки получих
от издателство Егмонт, за което
благодаря страшно много!
Ревютата ми може да прочетете
тук  и тук.
Тези пък получих от Интенс и отново
изказвам големи благодарности за
 възможността! Ревю на "Играч първи,
приготви се"- тук.

Тези спечелих в една игра.
Все още не съм ги чела, но се
надявам да са интересни...
Това бяха покупките ми
от Панаира на книгата.
Първите две са продължения на поредица,
която ми допадна, а резюметата на

 трилогията просто ми се сториха интересни.
Много благодаря на 
Ибис за тези три 
невероятни книжки. Прочетох две от
 тях. Ето го и ревюто на
"Перфектна химия".
Съвсем скоро ще напиша
и за останалите две.
Това бяха коледните
ми подаръци! Първата бе
подарък от най - добрата ми приятелка, втората - от братовчедка ми,
а третата - от съученика, който ме изтегли при раздаването на подаръци в училище.
Благодаря ви!
Нямам търпение да се захвана с тях!

С тази си направих
нещо като коледен
подарък,
защото бе намалена, а
резюмето й ми допадна.

Коментари