Mid-Year Book Freak Out Tag (2015)

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2015 – Толкова са много… Е, може би все пак ще кажа „Революция” – влюбена съм в героите и сюжета на тази книга. Да не говорим, че беше нещо много по – различно от това, което съм свикнала да чета и въпреки всичко ми хареса.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2015 – Последните две книги от поредицата „Кръвни връзки”. И това не се дължи само на факта, че това е любимата ми поредица, защото беше напълно възможно Ришел да прецака последните две книги – просто наистина ми хареса действието в тях и определено ми доказа защо това е любимата ми поредица.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си – Ъм, съвсем наскоро попаднах на нея, но – „Как да бъдеш популярна. Дневник” от Мая ван Уейгънън. Смятам, че ще бъде страшно забавна и ще е перфектна за лятото, затова и се надявам да я успея да я прочета до края на лятото.

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината – „Алената кралица” на Виктория Айвярд (май?). В момента съм на такава вълна с кралства и т.н… и НЯМАМ търпение за нея!

5.Най – голямо разочарование – „Северно сияние” на Дженифър Донъли. Заради „Революция” очаквах наистина мнооого повече, но…

6.Най – голяма изненада – Поредицата „Пърси Джаксън и боговете на Олимп”. И преди съм казвала, че ме е страх да я прочета, защото мисля, че няма да ми хареса, въпреки много добрите мнения и коментари, но ИЗНЕНАДА – обикнах книгите!

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) – За да не се повтарям с Рик, ще кажа Сара Дж. Маас. Тази жена пише повече от уникално!

8.Нов герой, по когото си падаш – Дориан от „Стъкленият трон”! Той е моето… съкровище!

9.Най – нов любим герой – Много са, но за да не се повтарям с отговорите си, ще се спра на Идлин от „Наследницата” – аз определено виждах недостатъците й, но въпреки всичко я харесах страшно като персонаж… Какво да направя? Опитах се да я намразя, но не се получи.

10.Книга, която те е разплакала – „Марли и аз”

11.Книга, която те е зарадвала LOL „Марли и аз”… Но хайде, за да сменим отговора – „Елинор и Парк”.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година – „Морето на чудовищата” (защото всяка книга от поредицата ми е любима). Прочетох и книгата и гледах филма тази година.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината – Хм, мисля, че на „Въглен в пепелта” – наистина ми хареса как се получи. Винаги може повече, но си харесвам това ревю.

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) – Обожавам корицата на „Гондола на времето”, но все пак ще кажа „Сълза” на Лорън Кейт – беше любов от пръв поглед. Много красива корица, наистина.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината – Много са. Не мисля, че имам търпението да ги изреждам… 

Тагвам: Ники, Юли и Мели

Коментари