9 героя от книги, които не харесвам

Героите няма да са подредени в някакъв определен ред, а просто ще ги изредя. :)

- Мал от трилогията „Гриша” – Не се сещам за по – безличен персонаж от него. Не, сериозно – нито веднъж не ми направи някакво, каквото и да е било впечатление, затова така и не го харесах за всички три книги.

- Тес от трилогията „Легендата” – Мисля, че тя беше излишен персонаж в по – голямата част от книгата. Създаваше проблеми и нейната ревност от Джун, ме изнервяше. Мисля, че чак в последната книга започна да ми става мааалко симпатична. Не бих имала нищо против, обаче, ако я нямаше.

- Рен от поредицата „Проклятието на тигъра” – Както съм казвала и преди, неговият персонаж ми се струва прекалено… съвършен, а аз определено не харесвам такъв тип герои. И точно, защото ми се струва прекалено съвършен, ми изглежда и изкуствен на моменти.

- Кару от трилогията „Създадена от дим и кост” – Не знам какво не ми хареса в това момиче, но честно, не можех да я понасям. Изпитвах досада от присъствието й и това е основната причина книгата да не ми хареса.

- Травис от „Красиво бедствие” – Самото му поведение беше арогантно на моменти. Взимаше много глупави решения, а и никак, ама никак не ми допдаше това, че се биеше (мразя насилието, освен ако не е във фентъзи книга и да е срещу някакви зли същества/хора)

- Ди от поредицата „Лукс” – Би трябвало да обожавам тази героиня, защото е миличка, добричка, сладка, но още от пърата книга не успях да я харесам и това продължи до последната. Да не говорим, че и тя извърши няколко глупави неща, които допълнително ме подразниха.
 
- Гейл от „Игрите на глада” – Хммм, не мога да си спомня какво точно не харесах у него, но имаше нещо, защото през цялото време бях „тийм Пийта” и не понасях Гейл (значи все трябва да имам някаква основателна причина)

- Мисти от поредицата „Саванти” – Сигурно ще ви се стори глупаво за причина, но не мисля, че тя беше достатъчно смела… Да не говорим, че по отношение на връзката й с Алекс, ми се стори, че се унижава (никое момиче не заслужава да се отнасят така, както се отнасяше Алекс с нея)

- Етиен от „Целувка за Ана” (не ме мразете) – Обожавам Ана и Етиен! Но Етиен като персонаж… Беше нерешителен и докато излизаше с Ели, правеше някакви романтични неща с Ана. Не може така! Не беше справедливо за нито една от двете. 

Не мога да се сетя за друг персонаж, за да станат 10, затова го оставям така. Вероятно се очакваше да кажа, че не харесвам и Америка от "Изборът", но истината е, че аз всъщност я харесвам като персонаж. Тя просто бе един герой, който ме изнервяше през цялото време със своята нерешителност, но се привързах толкова бързо, че нямаше как да ми стане антипатична. 

Коментари