Summer Reader Book Tag

Благодаря на  El Sch, че ме е тагнала :)


1.Лимонада: изберете книга, която е започнала горчиво, но e станала по-добра 
- "Разбий ме" на Тахере Мафи.

2.Златно слънце: изберете книга, която ви е накарала да се усмихнете несравнимо 
- Винаги съм се усмихвала с книгите на Стефъри Пъркинс. Тя просто пише уникално!

3.Тропически цветя: изберете книга, в която действието се развива в чужда страна 
- За това ще кажа "Проклятието на тигъра", където действието се развива основно в Индия.

4.Сянката на дървото: изберете книга, в която за първи път е представен мистериозен или съмнителен герой 
- Уил Херондейл беше голяма мистерия за мен в "Ангел с часовников механизъм"

5.Пясък: изберете книга, в която сюжета едвам се развива 
- "Подборът" на Али Конди. Щях да заспя, докато четох тази книга. Как може да не се случва абсолютно нищо интересно? Ама наистина нищо!

6.Зелена трева: изберете герой, които е пълен с живот и това ви кара да се усмихвате 
- Хав от поредицата "Савнати". Той ме е карал да се смея толкова много пъти...

7.Диня: изберете книга, която включва някои сочни тайни 
- "Интригантката" от Сесили фон Зигесар - чела съм я преди мнооого време, но си спомням, че имаше "сочни" тайни :D

8.Слънчева шапка: изберете книга, която се развива в огромна вселена/обстановка 
- "През вселената" на Бет Ревис

9.Барбекю: изберете книга, в която герой е представен като голямо парче 
- Рен от "Проклятието на тигъра". Дори веднъж беше сравнен с Брад Пит - това трябва да значи нещо :D

10.Лятно забавление: разпространи тага 
- Тагвам НикиЮлиГабиАнаЕва :)

Коментари