June Book Haul

Този месец си купих доооста книги (за сметка на това прочетох малко). Дори май това е месецът, в който съм си купила най - много книги досега.

Нямах търпение за тази
книга, затова си я купих още на
1 - ви юни. Ревю тук
Купих я заедно с "Наследницата". Ревю
тук


Благодаря отново на издателство
"Интенс" за възможността да
я прочета. Ревю тук
Поръчах си онлайн 9 книги и тази беше първа
в списъка ми, защото седи от страшно
дълго време в него...


Бях чела страхотни ревюта за тази 
книга, затова и я започнах веднага 
след като пристигна. Ревю тук
Венеция! Това ми беше достатъчно, за
да искам много тази
книга. Ревю тук


Все си казвам, че няма да си
купувам книги, заради корицата, но...
Тийнейджъри с дабри? Звучи
интересно


В момента чета тази книга и не съм
много очарована, но ще видим.
Корицата... 


В момента баща ми чете книгата,
иначе бих я грабнала веднага!
Нямам си и на идея какво ще правя с
живота си след края на тази книга. 

Имам нужда от тази поредица!


Прочетох книгата и беше сладка, но
не е нещо... особено.
Книгата я купих преди два дена и 
започнах да я чета, но все
още не знам какво мисля за нея.


Вече прочетох няколко цитата и 
няма как да не спомена отново
 уникалната корицата.
Купих я втора ръка, но всъщност е в
много добро състояние. Чувала съм,
че е много забавна, затова и нямам 

търпение да я прочета лятото.

И така, това бяха книгите, които си купих през този месец. Не знам с коя да се заема след тези, които чета в момента, защото всичките са уникални и нямам търпение за всяка една от тях!

Коментари

  1. Откъде купи "Кралици на красотата"? Питам, защото отдавна търся книжарници в които да продават втора ръка...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Видях я в bazar.bg и момичето, което я продаваше, беше от София. И аз я търсих доста време на какви ли не места, затова си беше чист късмет, че я намерих в сайта. Късмет с търсенето :)

      Изтриване

Публикуване на коментар