Какво искам да прочета през месец май

Този път съм твърдо решена да си спазя списъка с книги за месеца. Няма да са много, заради... училището и класните (пфф). И така...

1.Аз преди теб - Джоджо Мойс. Безкрайно много се вълнувам за тази книга, заради страхотните коментари и впечатления, които съм чувала. Всъщност, вече съм прочела от нея... 3 страници. Надявам се да ми хареса, а и предполагам знаете, че ще излиза филм по книгата, с главен герой Сам Клафлин (а аз съм влюбена в него, така че ще се гледа). 

2.Северно сияние - Дженифър Донъли. Е, след като не успях да я прочета през април, ще я прочета през май...  Наистина много искам да прочета тази книга, защото обичам стила на писане на Дженифър и затова не знам защо все ме отклоняваха други книги от нея.

3.Разнищи ме - Тахере Мафи. Друга книга, която трябваше да бъде прочетена през април, но отново отложих за този месец. Всъщност, третата и последна книга не излиза ли този месец? Ако е така, ще се постарая да ги прочета и двете.

Е, това е. Знам, че книгите са малко, но поне съм сигурна, че ще ги прочета (и нищо няма да ме спре този път) Ще се радвам да видя какво смятате да прочетете вие този месец :)

Коментари