Бурканът ми с книжни предизвикателства за 2015

Мързеше ме да снимам моя буркан, а и той не
е нищо особено, затова реших да кача
снимка на този :)
Хм, не знам дали тази публикация ще ви е интересна, но въпреки това реших да я напиша и кача. Става въпрос за буркана ми с книжни предизвикателства за тази година. Направих го малко след началото на 2015 и до момента съм изпълнила 8 от общо 35 - те. Надали ще успея да изпълня всичките, предвид, че само от време на време тегля листче, но ще опитам. Ето и кои предизкикателства съм изпълнила до момента:

1.Книга от над 500 страници - "Ана Каренина" от Лев Толстой
2.Книга с число в заглавието - "24 момичета за 7 дни" от Алекс Брадли
3.Книга от автор, който досега не съм чела - "Марли и аз" от Джон Гроган
4.Нова книга от любим автор - "Мисти" от Джос Стърлинг
5.Романтика - "Рисунка за Айла" от Стефъни Пъркинс - ревю
6.Трилогия - "Героят" от Мари Лу (е, не е цяла трилогия, но все пак е част от трилогия)
7.Книга, издадена преди 1915 година - "Тримата мускетари" от Александър Дюма
8.Книга с герои, които не са хора - "Хрониките на Магнус Бейн" от Касандра Клеър - ревю (щях да я прочета и без да бях изтеглила това листче, просто защото нямах търпение за нея)

Иии, последното листче, което изтеглих и все още не съм изпълнила е - Забавна книга
Нямам никакви идеи за това книжно предизвикателство, затова ще съм ви страшно благодарна, ако ми дадете съвет за него :)

Коментари

  1. За забавна книга ти препоръчвам всичко на Керстин Гир. Също "Кофти карма" от Давид Зафир.

    ОтговорИзтриване
  2. ако харесваш чиклит, you should totally go for it. александра потър и софи кинсела са класика в жанра. иначе, преди няколко седмици си изтеглих hyperbole and a half на али брош (ain't nobody got money for foreign editions of books with pictures), прочетох я за една вечер и се съсипах от смях, препоръчвам. ^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар