Book Recommendations (1)

Здравейте, днес смятам да препоръчам някои свои любими книги, като ще ги разделя по жанрове. 


1.Фентъзи:
- "Прелестни създания" на Маргарет Стоъл и Ками Гарсия. Четох тази поредица преди доста време, но мисля, че скоро трябва да я препрочета, защото е уникална. Много ми харесва стилът на авторките и магическите елементи, а и не е трудно да се влюбиш и в главните герои, че дори и в лошите такива (Ридли). Знам, че доста хора не харесват тази поредица, но аз я обожавам.



- "Чудовищен" на Алекс Флин. Съвременна приказка за "Красавицата и звяра". Не е поредица, но много лесно се привързах към героите. Въпреки, че в началото главният герой, Кайл, се държи доста зле, няма как човек да не изпита съчувствие, когато след това става чудовище и е отритнат от почти всички. А Линди, тя... обича да чете. Мисля, че това е достатъчно, за да я обикне човек.

2.Антиутопия:
- "Игрите на глада" на Сюзан Колинс. Ако още не сте ги прочели - какво чакате?! Филмите по книгите са страхотни, но книгите са направо... Прочетох ги за рекордно кратко време. През цялото време имаше напрежение и с нетърпение очаквах да прочета и да видя какво ще се случи.



3.Научна фантастика:
"Аз съм номер четири" на Питакъс Лор. Това е най - добрата книга с извънземни, която съм чела. Принципно извънземните не ме привличат толкова, както и историите с тях, но тази поредица е изключение. За жалост,  още не е издадена цялата поредица нито в България, нито в САЩ, но все пак имам надежди, че ще бъде преведена следващата книга.


4.Романтика:
- "Целувка за Ана" и "Звезди за Лола" на Стефъни Пъркинс. Тези две книжки са примесени с щипка чувство за хумор и голяма доза любов. Е, добре де, има и малко драма. Но са много сладки и съм сигурна, че ще се харесат на всички влюбени в любовта, като мен.

Коментари